Nieuwe ervaringen

19 maart 2017 - Thailand, Thailand

Sorry lieve mensen, het heeft even geduurd, maar ik had de afgelopen twee weken absoluut geen zin om een reisverhaal te schrijven... nu even wat tijd over... duss... waar was ik gebleven??

Ohja.. in Pai hebben we lekker gechilld. Niet veel gedaan, wat ook wel even lekker was. Vervolgens gingen we weer 3 nachtjes naar Chiang Mai om weer wat leuke dingen te doen.. alweer chillen, lekker eten, wat winkelen en we zijn gaan ziplinen, wat een ontzettend leuke ervaring was!

Na Chiang Mai zijn we met het vliegtuig naar het zuiden gevlogen, naar het plaatsje Krabi... pffff wat was het daar heet! 2 minuten lopen met onze backpack voelde als 10, maar daar aangekomen in een super chill hostel een paar tripjes geboekt, 7 islands en kajakken! 7 islands viel een beetje tegen, wel wat leuke strandjes gezien, maar in de folder zag het er meer veelbelovend uit dan dat het was.. het kajakken daarentegen was echt ontzettend tof! Kei mooie natuur en zelfs aapjes in het wild gezien!

Na 4 nachtjes Krabi weer verder gegaan naar Khoa Sok, waar we een jungletrack geboekt hadden.. helaas werd ik de eerste avond ziek, maar gelukkig voelde ik me die dag erna een beetje beter, maar toen werd Djamilla 's avonds ziek.. zelfs zo erg dat we naar het ziekenhuis moesten, waar ook ik die dag erna weer ziek werd! We hebben samen in het ziekenhuis gelegen aan het infuus want we hadden/hebben voedselvergiftiging!! Blehhh wat was dat ontzettend schrikken en het overviel me ontzettend.. een moment waarbij ik heel erg graag naar huis wilde!!

Het tripje in de wildernis ging niet meer door helaas, maar hee, een nachtje in het ziekenhuis en ook nog samen, dat is ook wel een hele ervaring! Al met al hebben we wel kunnen lachen daar, want ja, we moesten er toch maar het beste van maken! Nu zijn we allebei een beetje op aan het knappen en zijn we voor een nachtje in surat thani (in een hotel met zwembad.. HEAVEN) Morgen gaan we weer terug naar Bangkok vliegen!

We gaan er nog een paar daagjes van genieten en dan zit het er alweer op! Heel erg jammer, maar ondertussen ook wel weer heel erg blij dat ik mijn Woodje, Fonsje en mijn familie en vrienden weer kan zien!

Heel veel liefs en tot snel in Nederland!!

1. Truus Martens:
    19 maart 2017
    Aan alles komt een einde, maar met een hele boel ervaringen, emoties en tegenslagen kunnen ze jullie deze prachtige reis niet meer afnemen. Het zijn de mooie herinneringen die jullie samen hebben meegemaakt. Een hele goeie terugreis en we zien elkaar wel ergens.
  2. Jacqueline Schijven:
    19 maart 2017
    Ha ha, weer erg veel gedaan en er is ook weer van alles gebeurd wat je weer bij kunt schrijven bij BIJZONDERE GEBEURTENISSEN. Nog even genieten In Bangkok en dan weer naar ons kikkerlandje met een rugzak vol herinneringen. Liefs xxx en tot donderdag..
  3. Anneke:
    20 maart 2017
    Ha, ha, je hoort al echt bij de familie; het grootste gemis is Woodje. Maak er nog een paar fijne dagen van en tot donderdag.
  4. Judith Verstappen:
    20 maart 2017
    Heh...jakkes...ziek zijn en zelfs het ziekenhuis in moeten is niet leuk. Hopelijk zijn jullie de laatste dagen wel gewoon fris en fruitig. Want Bankok is de moeite waard om doorheen te sjeezen met de tuktuk.
    Geniet nog van alle laatste indrukken. Sla ze op om nooit meer los te laten!!
    Lieve jamie..tot snel!!