De puntjes op de I

25 januari 2017 - Meijel, Nederland

Mijn laatste werkdag, de laatste dingen uitprinten en mn laatste dingetjes inpakken! Ontzettend raar om "afscheid" te nemen van mensen die je lief hebt, dan besef je toch in een keer weer dat mijn droomreis bijna daar is! Nog 2 nachtjes slapen en dan zit ik eindelijk in het vliegtuig naar Vietnam! Ik heb er zóóóó veel zin in!

Ik ga proberen om elke week een verhaaltje op mijn reisblog te zetten om jullie te laten weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal gedaan heb!

Keep you posted!

Liefs Jamie

1. Jacqueline Schijven:
    26 januari 2017
    Ja.. het gaat nu echt gebeuren... Een nieuwe mijlpaal. Samen met Djamilla de weide wereld in. xxx liefs
  2. Bea Truijen:
    27 januari 2017
    Jamie, een hele goede vlucht en heel veel plezier.
    Geniet er van.
    gr Bea
  3. José van Enckevort:
    27 januari 2017
    Jamie heel veel plezier en geniet ervan. Wat een ervaring. We blijven je volgen via je site. Leuk om daar je verhalen te kunnen lezen.